-

valser

Tomasz Stachura, czyli Karon zostanie swietym

Chyba jeszcze nie bylo tutaj bardziej pretensjonalnego typa, wystawiajacego laurke innym niz tomaszsrachura. 

Padlo na Grzegorza Brauna, ktory dwa miesiace temu odpalil jeden z lepszych swoich filmow (Film o Lutrze widzialem tydzien tymu), no, ale to nieistotne, bo naistotnejsze sa deficyty Brauna, ktore Stachura w kolejnoci wymienia, cytuje pochylym drukiem:

1. pewne drażniące zachowania u Pana Grzegorza 

2. "problemy z ego"

3. brak Panu Grzegorzowi inteligencji emocjonalnej, albo po prostu (tak ponownie ten zwrot) nie dorósł jeszcze do roli

4. (jest)  świadomym lub nieświadomym agentem wpływu (lub raczej odpływu)

5. nie tylko nie ma Pan Grzegorz zdolnosci politycznych, które są niezbędne jeśli chce się zrobić coś wiecej "w temacie", ale i (niestety) przywódczych. 

6. (I to jest) efekt pewnej auto-alienacji Pana Grzegorza

7. brak doświadczenia pracy w przedsiębiorstwie większym niż kilka osób

WNIOSEK - W skrócie: przydałby się tutaj Panu Grzegorzowi rok pracy w korporacji

I dalej seria deficytow mimo, ze - Pan Braun tego chce czy nie chce, to jest jednym z liderów, a więc przywódców, szerokopojętej "prawej" strony

8. brakiem kultury normalnej rozmowy 

9. przypomina obrazonego dzieciaka niźli przywódcę

10. brak mu po prostu zwykłych managerskich skillów

11. Pan Grzegorz nie zrozumie, będzie początkiem jego (i jego środowiska) końca (a szkoda by było!).

12. brak... pokory.

 KOLEJNA DIAGNOZA  - Ów brak pokory od dłuższego czasu przejawia się w ciągłym i upartym atakowaniu Ojca Świętego Franciszka.

I JAK TEMU ZARADZIC - Lider katolicki musi być przede wszystkim jak Pan Jezus, a tego zdaje się nie rozumieć jeszcze Pan Braun.

Tak więc, kończąc, jeśli Pan Braun chce tworzyć czy to społeczność, czy to partię, czy to systemy katolickie, to bardzo dobrze, ale musi to robić jak dojrzały przywódca katolicki, a nie kolejna nieświadoma ofiara swej własnej pychy podsycanej przez szatana i jego sługusów.

Na koniec pragnę podkreslić, że bardzo szanuję Pana Grzegorza i głęboko wierzę, że wyciągnie lekcję ze spotkania z Panem Karoniem i nie tylko nabierze inteligencji emocjonalnej, ale i miłości a przez to... mądrości.

Na temat Pana Karonia wypowiem się w innym wpisie. W skrócie, "gość" robi taką robotę, że... może zostanie kiedyś świętym :-)

Tomasz Stachura

 

Tomasz Stachura przyszedl tu potrollowac. Ciekawe z jakich powodow? Ja mysle, ze film o Lutrze spowodowal juz na tym etapie, ze przeslanie zaczelo dzialac, no bo po co robic z rezysera politycznego lidera? Tylko po to, zeby pokazac, ze on ma deficyty i ze sie na lidera nie nadaje. Ja mysle, ze Grzegorz Braun zrozumial, ze polityka w "systemie demokratycznego panstwa prawa"to nie jest jego pole do dzialania, dlatego zrobil film o Lutrze.

A Tomasz Stachura mysli, ze tu sa sami idioci, ktorzy beda jego pierdom ulegac i martwic sie o deficyty Grzegorza Brauna. Dobre sobie



tagi:

valser
10 stycznia 2018 17:34
82     1602    5 zaloguj sie by polubić
komentarze:
krzysztof-osiejuk @valser
10 stycznia 2018 17:42

E tam. Rzecz w tym że ten Stachura lubi Karonia,  z którego Braun się nabijał. Gdyby było odwrotnie, to byśmy mieli tekst o Karoniu, który podskakiwał Braun owi i za to stal po łbie. Pozwól że zastosuję Twoją metodę: Oni wszyscy są siebie warci.

zaloguj się by móc komentować

valser @krzysztof-osiejuk 10 stycznia 2018 17:42
10 stycznia 2018 17:50

Ciekawe co bys powiedzial, jakby ten Stachura pojechal po Tobie tak jak pojechal po Braunie? Ze jestesmy siebie warci? Moim zdaniem Braun zrobil bardzo dobry film i zaczal sie masowy booldoopizm. Poszukam sobie tego w necie bo to moze byc bardziej zabawne niz sylwester ze Slawomirem.

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @valser
10 stycznia 2018 18:02

Tekst był jaki był, ale myślę, że warto dodać, że Grzegorz Braun jest krytykowany w tym tekście za swoją działalność polityczną, a nie filmową.
Kandydował na prezydenta i tworzył "tę całą pobudkę" i ja mam ten problem, że muszę napisać "tę całą pobudkę", bo co to własnie ma być?

zaloguj się by móc komentować

valser @parasolnikov 10 stycznia 2018 18:02
10 stycznia 2018 18:56

No wlasnie. O filmie ani pol slowa, a to swieza sprawa jest. Braun aktualnie, w tej chwli nie prowadzi zadnej dzialalnosci politycznej, tylko prowadzi dzialalnosc promocyjna filmu. A tu przychodzi jakas popierdulka i ma problem z przymiotami Brauna. Brakuje tylko, zeby napisal, ze Braun ma slaby wzrok i musi nosic okulary. Niech spada na drzewo.

Jaka dzialalnosc polityczna prowadzi wobec tego Karon ze zasluguje na blogoslawienstwo? Nie chce mi sie juz tych nonsensow dyskutowac. Od jakiegos czasu pojawia sie tu wiecej biezaczki i zwyklych glupot.

Czytam tu wiele ciekawych rzeczy, ale dla mnie sie liczy przede wszystkim akcja i praktyczne konsekwencje z tego czego sie dowiaduje. No, ale z tekstu Stachury nie wynika nic co by sie przekladalo na to co mnie interesuje - praktyczne dzialanie. Braun ma pryszcze na nosie, a Karon prezentuje modna frazure i generalnie sie podoba.

zaloguj się by móc komentować

valser @valser
10 stycznia 2018 19:02

I gosciu dalej dyskutuje nonsensy, tym razem go wzielo na "plusy dodatnie".

http://tomaszstachura.szkolanawigatorow.pl/o-ogromnych-zasugach-i-plusach-pana-grzegorza-brauna

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @parasolnikov 10 stycznia 2018 18:02
10 stycznia 2018 19:18

Valser i reszta komentatorów p. TS

Ludzie! Przecież ten Stachura to jest jakaś nowa wersja tego typa o angielskiej ksywie też na S, co już raz tu, na SN,  Karonia (i swoją klikalność, przy okazji), pod pretekstem jego krytyki, lansował . Ten facet pisze fatalną polszczyzną, udaje pierwszego naiwnego, a wrzuca już drugą notkę o niczym, na podstawie tego bełkotu:

Ja na miejscu Brauna już po pierwszych 5 minutach wyszła bym ze studia, albo tego Karonia udusiła za te bzdury i komunały, wypowiadane w dodatku pijackim głosem.

Mnie też nieraz polityczne wstawki Brauna do szału doprowadzają, ale jego filmy bronią się same. A Karoń to jest nikt, nie wiadomo przez kogo lansowany. Nie rozumiem po co Braunowi takie tła, jak ów KK, czy Pan Nikt, ale na tym nagraniu doprawdy wykazał anielską cierpliwość dla istoty niepełnosprawnej. Z przyczyn procesowych nie użyję dosadniejszych określeń.

I wpisuję się tutaj, bo wprawdzie pierwszą notkę TS przeczytałam, z dotychczasowymi komentarzami, ale nie będę mu klikalności więcej nabijać. Szanujmy się nawzajem. A zwłaszcza poziom SN i wysiłek Gabriela.

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @valser 10 stycznia 2018 18:56
10 stycznia 2018 19:21

Wybacz, ale to jeszcze pociągne, bo różne rzeczy mają konsekwencje. I dam konkrety.

Braun zrobił genialny film którego ja nie mogę obejrzeć, bo forma i dystrybucja mi to praktycznie uniemożliwia i to jest konkret. Braun pracuje z ludźmi którzy mu nie potrafią doradzić jak dystrybuować film pod koniec drugiej dekady trzeciego tysiąclecia. To jest moim zdaniem mocny konkret. Szczególnie, jak zobaczysz jaka jest jego grupa docelowa i ile z niej jest poza granicami.

Dalej ja jestem nikim absolutnie, a nie uważam Karonia za partnera do dyskusji to też jakoś o Braunie świadczy i to jest konret tak jak filmiki z Panem Nikt (widziałeś je chyba?). To jest poniżej poziomu Brauna.

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @valser
10 stycznia 2018 19:24

Przepraszam wszystkich za nadużywanie zaimków wskazujących, ale się naprawdę zdenerwowałam, że tak łatwo p. TS wciągnął w jałową dyskusję tylu sensownych komentatorów. Bo jeśli nawet na początku można było brać za dobrą monetę "młodzieńczy entuzjazm" wyznawcy karonizmu, to po kilku komentarzach można się było zorientować, że to troll, który się świetnie bawi, rżnąc głupa i szczerego obrońcę chrześcijańskiego traktowania słabszych umysłowo bliźnich.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @valser
10 stycznia 2018 19:26

No dobra,  p. T.S.   napisał notkę. Mądrą albo przeciwnie.

Jak z grubsza wszystkim się to  zdarza.

Dał  delikatnie "po kontrowersji", aby tekst zostać zauważnym.

Rozdzielanie takiego tekstu, niczym zapałki na przednóku, nie ma zbytniego  sensu. 

A juz na pewno nie ma sensu traktować zawartych w ww. notce opinii jako kwestii  osobistego prestiżu oraz  udowadniania, kto jest lepszy, madrzejszy, bardziej uczciwy intelektualnie i temu podobne.

Więcej dystansu i nie traktowania kazdego tekstu na forum  niczym zasad euklidesowyuch, proponowałbym.

zaloguj się by móc komentować

valser @jolanta-gancarz 10 stycznia 2018 19:18
10 stycznia 2018 19:26

Mnie wystarczylo 10 sekund, zeby sie poznac na tym calym Stachurze. To specjalista od dyskutowania nonsensow. Dlatego KAron zrobil na ni wrazenie i mu sie podoba. Wszystko sie zgadza.

Ja bym byl bardziej wyrozumialy dla Grzegorza Brauna, bo on jak kazdy popelnia bledy, ale cos sensownego robi i skala tego co on robi z sensem jest przytlaczajaca w stosunku do jego "bledow". Dziekuje p.Jolanto za wrzutke tego filmu. Karon jest niepelnosprawny intelektualnie i ja sie na ten temat naprodukowalem. Szkoda do tego typa wracac.

 

 

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @valser
10 stycznia 2018 19:30

Ja też miałem kłopot, gdzie to napisać. Ostatnio na blogowisku jest jakoś gorąco i teraz widać coraz więcej wpisów ad persona, co u mnie powoduje skrzywienie twarzy. Najlepiej więc byłoby napisać pod notką Właściciela, ale nie chcę tam też poza tematem. Więc jednak tutaj.

Oto pełne nagranie: https://www.youtube.com/watch?v=mVl724twPTI

Każdy może sobie obejrzeć całe lub niecałe i wysnuć własne wnioski. Jest to dość ciekawy miejscami materiał do obserwacji, np. okazuje się, że pan Karoń jest teraz utrzymywany przez swoją rodzinę, dopóki nie stworzy tego społecznego programu do końca. A Panu Braunowi z kolei słusznie wytknął, że Pobudka jest małą i hermetyczną organizacją, która przynajmniej na razie nie potrafi skutecznie "zarażać" innych.

Ja nie przesądzam, który z nich ma więcej lub mniej racji, bo jak niedawno napisałem, jeden i drugi mnie jakoś tam myślowo wzbogacił lub uwolnił  - mówię tu o gawędach, bo filmy p. Brauna są poza dyskusją bardzo dobre .

zaloguj się by móc komentować

valser @stanislaw-orda 10 stycznia 2018 19:26
10 stycznia 2018 19:32

W organizacjach nastawionych na dzialanie nonsensem jest dyskutowanie jakis wewnetrznych spraw, ktore odwracaja uwage od celu, ktora organizacja chce osiagnac. Dlatego jak tu przychodzi jakis gosciu i zaczyna pieprzyc o "przymiotach" to znaczy, ze przyszedl tu zrobc rozwalke. Chodzi o to, zeby gadac o pryszczach na nosie i o okularach Brauna, a nie o jego filmie. Mozna nawet o Karoniu, ale nie o Lutrze.

I ja sie tu zgodze, ze nonsensow nie ma co na czynniki pierwsze  rozkladac, tylko w calosci wywalic do kosza.

 

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @jolanta-gancarz 10 stycznia 2018 19:18
10 stycznia 2018 19:32

Dobrze, że to Jolu napisałaś, wystarczyła ta prymtywna akcja z wakacji, sprawdzająca ilu fanów i obrońców ma Karoń oraz stabilność SN. Teraz używając innego chwytu równie nachalna promocja i sprawdzanie reakcji....

zaloguj się by móc komentować

valser @MarcinD 10 stycznia 2018 19:30
10 stycznia 2018 19:33

Pewnie Karon reprezentuje jakas powazna i duza organizacje. Ta ktora mu placi. Niech spada facet na drzewo.

zaloguj się by móc komentować

valser @MarcinD 10 stycznia 2018 19:30
10 stycznia 2018 19:35

Karon to jest pajac, nieuk, bez zadnego dorobku, ktory pojawil sie znikad w zeszlym roku i zastanawianie sie kto jest lepszy - Braun czy Karon to jest jakies oblakanie. Tu nie ma o czym gadac.

zaloguj się by móc komentować


valser @parasolnikov 10 stycznia 2018 19:21
10 stycznia 2018 19:46

Powiem tak. Problem z dystrybucja pod koniec drugiej dekady trzeciego tysiaclecia ma Braun, ma Gabriel i mam ja. I doradcy tutaj niewiele pooga. Trzeba sprzedawac. Ja czekam na anglojezyczna wersje i jesli bedzie niemiecka to tez wezme i to nie bedzie 10 kopii.

Grzegorz Braun wystapil w filmie reklamowym targow Rozetta 2016. Dodam, ze wystapil z Gabrielem Maciejewskim. Obaj poswiecili swoj czas i nie wzieli za to grosika. A nawet jakby wzieli to firmowali moje przedsiewziecie. Wiec jak ktos ma problem z Grzegorzem Braunem i Gabrielem Maciejewski, to z automatu ma tez problem z moja impreza i na koncu ze mna. Mysle, ze nie trzeba tlumaczyc dlaczego. 

zaloguj się by móc komentować

valser @qwerty 10 stycznia 2018 19:46
10 stycznia 2018 19:48

Gadowskiego tez mam przetrenowanego na wlasnej skorze. Oni sa w tym samym podzbiorze z Karoniem.

zaloguj się by móc komentować


jestnadzieja @valser
10 stycznia 2018 20:01

A ja uwazam, ze TS robi tutaj po prostu eksperymenty "socjologiczne". 

Chyba nie chcecie znowu rozpetywac tu dyskusji o Karoniu?

Zobaczcie jakie TS stosuje chwyty. 

Czemu faceci z ambicjami "polemicznymi" zawsze sie daja zlapac?

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @valser 10 stycznia 2018 19:46
10 stycznia 2018 20:06

Ja mam 4ry komputery w domu, a nie miałbym jak otworzyć filmu Brauna i to jest poważny problem. Brak dostępnej rozdzielczości 1080p to też zdaję się problem. Ja go nie moge kupić w ogóle nie wiem jak mi się go uda obejrzeć spróbuje jakoś na pokaz pojechać.

Od Gabriela wszystkie produkty mi przychodzą bez problemu nie wiem czy ma jakieś problemy z dystrybucją nic mi nie wiadomo. Już długo nie zamawiałem bo ostatnio kupowałem na Rozecie, ale wcześniej byłem zdziwiony ceną wysyłki bo za kilka kilogramów wydało mi się to tanie.

Ty masz bardzo specyficzny rynek to nie wiem jak to działa prawdę mówiąc.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @jestnadzieja 10 stycznia 2018 20:01
10 stycznia 2018 20:07

to jest próba przejęcia przewodnictwa i tak po prawdzie kogo jakis Karoń obchodzi? no kogo? i na co to ma wpływ? na grymas u Brauna? na ocieplenie gazami? ..

zaloguj się by móc komentować

valser @jolanta-gancarz 10 stycznia 2018 19:24
10 stycznia 2018 20:07

Mysle, ze nasza reakcja jest akurat prawidlowa. To jest ten sam przypadek, kiedy w Bytomiu jeden pan sie oburzal, ze my mowimy Bartoszewski, tak zwany profesor - no i zesmy mu zrobili terapie grupowa. Tu beda przychodzic rozni ludzie i beda nas co jakis czas testowac,  robic rozne wrzutki, cytowac papieza, przedstawiac fakty z zycia swietych, nieswietych, znajomych, a nawet nas samych. Wszystko po to, zeby zainteresowac i wciagnac w nonsens. Nam (mnie napewno) tez beda sie przydarzac rozne glupoty, pomylki, ale Szkola Nawigatorow ma jeden tylko kurs. Kurs na Prawde. Ja mysle, ze te prosta oczywistosc trzeba powtarzac, bo jesli odejdziemy na moment tylko od tej mysli, to jest po nas. Ja mysle, ze takie wrzody jak ten Stachura to Parasol powinien bez zbednych dyskusji anihilowac.

zaloguj się by móc komentować

qwerty @valser 10 stycznia 2018 19:48
10 stycznia 2018 20:08

tak jest- ten sam film za stare dwa złote

zaloguj się by móc komentować

qwerty @valser 10 stycznia 2018 20:07
10 stycznia 2018 20:09

a juz lider polityczny niczym Jezus? tego nawet po flaszce nie da się artykułować 

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 10 stycznia 2018 20:07
10 stycznia 2018 20:09

A trzeba pamiętać, że prawda to towar niszowy. 

zaloguj się by móc komentować

qwerty @Grzeralts 10 stycznia 2018 20:09
10 stycznia 2018 20:11

a i rynek odbiorców nie jest zbyt duży

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @valser
10 stycznia 2018 20:13

Tak jest. Kurs na Prawdę. A od Karoniów i Stachurów jedzie fałszem na odległość. Ich cele są inne od deklarowanych.

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @valser
10 stycznia 2018 20:14

Ostatnio pojawily sie tutaj genialne, historyczne notki "w temacie", czyli wokol reformacji, ustaw antykatolickich. 

Po czym wpada Stachura ( a wczesniej Profesor) i zaczyna jazde po Braunie, jakies jalowe rozmowy o pysze, pokorze, przywodztwie, liderach itd. A wszyscy lykaja haczyk.

Moze to odpowiedz na apel Coryllusa na klikalnosc i  "wiecej publicystyki"...

zaloguj się by móc komentować

valser @parasolnikov 10 stycznia 2018 20:06
10 stycznia 2018 20:15

Fakt, ze ja dostalem film w prezencie. Przyszedl na moj niemiecki adres i go trzy dni od wysylki dostalem. Odpalil sie normalnie. Generalnie plyta dvd to jest taki sam przezytek jak cd. Komputery sprzedaja juz bez odtwarzaczy, tak samo jak samochody. Za chwile to bedzie technologiczny lamus.

Kazdy rynek jest specyficzny. I nic nie jest na stale i na zawsze. I nie ma madrych. I nawet jak wygrywasz 10-0 to dalej trzeba grac tak jakby bylo 0-0. Mysle, ze to jest najwiekszy problem i wielu ludzi tego nie potrafi. Moj sklep internetowy to jest w tej chwili atrapa. Ludzie sie przyzwyczaili, ze kupuja na imprezach, ktore mam praktycznie raz w miesiacu, albo zamawiaja przez fejsbuka, albo realizuje zbiorcze zamowienia. Raz w tygodniu robie wysylke za granice. Dziwny jest ten swiat.

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @ainolatak 10 stycznia 2018 19:32
10 stycznia 2018 20:16

Pewnie się znowu komuś narażę, jak przy pierwszej Karoniadzie;-)

Ale nic na to nie poradzę, że mam alergię na faceta i wszystkich, którzy go czy to wprost, czy opłotkami lansują.

zaloguj się by móc komentować

valser @jestnadzieja 10 stycznia 2018 20:14
10 stycznia 2018 20:16

Moze tak. Ja sie na to nie dam zlapac. Za stary juz jestem zeby jakies popierdulki mi wode z mozgu robily.

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @jestnadzieja 10 stycznia 2018 20:14
10 stycznia 2018 20:17

Myślę, że to kolejny projekt socjologiczny o znamionach trollingu.

zaloguj się by móc komentować

valser @Grzeralts 10 stycznia 2018 20:09
10 stycznia 2018 20:17

Prawda to jest towar ekskluzywny.

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @jolanta-gancarz 10 stycznia 2018 20:16
10 stycznia 2018 20:29

pierwsza karoniada ;)) dobre i jakie trafne...też dostałam odłamkiem ;)

omijać takowych z daleka

zaloguj się by móc komentować

valser @ainolatak 10 stycznia 2018 20:29
10 stycznia 2018 20:32

No jak tak nie potrafie po prostu przejsc obok. Musze se kopnac.

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @ainolatak 10 stycznia 2018 20:29
10 stycznia 2018 20:33

ale jak widać niektórzy są zahipnotyzowani możliwością konwersacji z ts....

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @valser 10 stycznia 2018 20:32
10 stycznia 2018 20:35

gdyby był w poblizu też bym tak uczyniła, tak nie warto wchodzić z nim w dyskusję pod jego notkami, bo tylko osiąga swój cel

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @valser 10 stycznia 2018 20:17
10 stycznia 2018 20:37

I owszem. Przez to nietani.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @ainolatak 10 stycznia 2018 20:35
10 stycznia 2018 20:38

Oj tam, oj tam. Klikalność rośnie.

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @Grzeralts 10 stycznia 2018 20:38
10 stycznia 2018 20:40

to tutaj można sobie poklikać, albo pod czymś ciekawszym niż prowokacja :) 

zaloguj się by móc komentować

valser @ainolatak 10 stycznia 2018 20:33
10 stycznia 2018 20:41

Bolszewicka czujnosc zalecana. On mnie po drugim wpisie juz zablokowal. HEHE. Bylem pierwszy zablokowany. Zaraz po mnie byla "beczka".

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @valser 10 stycznia 2018 20:41
10 stycznia 2018 20:44

:) Wiesz, że nigdy w życiu nikt mnie nigdzie na blogach nie zablokował, nawet chyba nie usunięto nigdy mojego komentarza. A to już jakoś zbliża się do dziesięciu lat komentowania, taki herbatnik jestem :)

zaloguj się by móc komentować

valser @parasolnikov 10 stycznia 2018 20:44
10 stycznia 2018 20:49

Hmmm... z glosnych nazwisk to dostalem na FB kopa od Gadowskiego, posla Jaskoly i mlodego Tyrmanda. I bynajmniej nie pisalem o ich pryszczach na nosie.

Wszyscy trzej mieli problem sami ze soba, zadajac pytanie  kim ty jestes, zeby to czy tamto...

Z tylu glowy mam mysl, ze oni tak na prawde nie chcieliby wiedziec.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @parasolnikov 10 stycznia 2018 20:44
10 stycznia 2018 20:57

10 lat? Masz tutaj na portalu chyba największy staż w tzw. internetach.

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @valser 10 stycznia 2018 20:41
10 stycznia 2018 21:00

czyli dobrze wiedział z kim tutaj ma do czynienia...co za ludzie

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Kuldahrus 10 stycznia 2018 20:57
10 stycznia 2018 21:05

Ee, chyba nie. Ja gdzieś od 2002/3, a z pewnością są starsi. 

zaloguj się by móc komentować

beczka @valser 10 stycznia 2018 20:41
10 stycznia 2018 21:08

Zaraz po mnie <s>byla</s> "beczka".

Był!

zaloguj się by móc komentować

maria-ciszewska @valser 10 stycznia 2018 20:07
10 stycznia 2018 21:13

Jestem za.

Mam pewne przypuszczenia do języka ojczystego TS:

"kontynuuja wplywac"

w oryginale: "они продолжают влиять"

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @Grzeralts 10 stycznia 2018 21:05
10 stycznia 2018 21:14

No proszę...

Myślę, że starszych nie ma, bo dopiero w 2000r. internet był w Polsce w miarę powszechnie dostępny.

zaloguj się by móc komentować

maria-ciszewska @maria-ciszewska 10 stycznia 2018 21:13
10 stycznia 2018 21:19

co do języka ojczystego

nie zaraziłam się od niego :D

zaloguj się by móc komentować

parasolnikov @Kuldahrus 10 stycznia 2018 20:57
10 stycznia 2018 21:20

Zbliżam się wydaje mi się, że to był 2008-09 jak zacząłem czytać blogosfere wtedy zacząłem też chodzić na spotknia do Korwinistów, ale zacząlem komentować później w 2011 gdzieś bardzo długo wchodziłem do tej rzeki :)

zaloguj się by móc komentować


przemsa @parasolnikov 10 stycznia 2018 19:21
10 stycznia 2018 21:37

Celne te Twoje konkrety. 

zaloguj się by móc komentować

valser @beczka 10 stycznia 2018 21:08
10 stycznia 2018 21:38

Sorry. Zasugerowalem sie.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @Kuldahrus 10 stycznia 2018 21:14
10 stycznia 2018 21:46

Wcześniej. Gdzieś ok. 97/98.

zaloguj się by móc komentować

MarcinD @parasolnikov 10 stycznia 2018 19:21
10 stycznia 2018 21:53

Ja przeczytałem o nowym filmie Brauna na blogu Coryllusa w listopadzie. Wpisałem w google jego tytuł, trafiłem od razu na stronę https://braunmovies.com/sklep/ tam kupiłem film na płycie DVD. Po kilku dniach przyszedł pocztą i obejrzałem go na normalnym odtwarzaczu. Nie bardzo więc rozumiem, w czym problem?

zaloguj się by móc komentować

valser @Grzeralts 10 stycznia 2018 21:46
10 stycznia 2018 21:53

Zgadza sie. Ja przed majem 1998 roku mialem juz swoja pierwsza strone internetowa.

zaloguj się by móc komentować

Kuldahrus @Grzeralts 10 stycznia 2018 21:46
10 stycznia 2018 21:56

Mówię o tym kiedy stał się dosyć powszechny, lata 97/98 to chyba tylko w dużych miastach i ewentualnie przez kabel telefoniczny z naliczaniem od czasu użytkowania, a nie za stałą miesięczną opłatę.

zaloguj się by móc komentować

sannis @valser
10 stycznia 2018 22:14

A kto z Was bywał na stronie kapitalizm.org.pl? Mam wrażenie, że tam w latach 2005-2010 testowano pewne zagrywki związane z dyskusją przez internet.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @Kuldahrus 10 stycznia 2018 21:14
10 stycznia 2018 22:18

w 2003 r. ( półrocze) moim debiutem netowym było  komentować na forum on-line "Najwyższego Czasu!" u JKM
(miałem nick: hubble).

Razem z p. Grzegorzem  Rossą zwalczaliśmy tam bezbożników, mentalnych komuchów czy  fanatycznych leberałów, masywnych w swej ignorancji postępaków i podobnych  szalbierzy  od wolnosci  i demokracji.

zaloguj się by móc komentować

valser @sannis 10 stycznia 2018 22:14
10 stycznia 2018 22:23

nie bylem i nie mam zamiaru wchodzic.

zaloguj się by móc komentować

sannis @sannis 10 stycznia 2018 22:14
10 stycznia 2018 22:24

Pytanie było do wszystkich nie tylko do Valsera. Nie wiem dlaczego tak to adresuje.

zaloguj się by móc komentować

valser @sannis 10 stycznia 2018 22:24
10 stycznia 2018 22:25

ja wiem. Klikasz w niewlasciwy guziczek.

zaloguj się by móc komentować

sannis @valser 10 stycznia 2018 22:23
10 stycznia 2018 22:26

Nie, ta strona od 2010 nie istnieje ale tam chyba po raz pierwszy zobaczyłem jakiś link do Corrylusa.

zaloguj się by móc komentować

sannis @sannis 10 stycznia 2018 22:26
10 stycznia 2018 22:28

Oczywiście przez  ll a nie rr. Dałem sobie wycisk na lodowisku i mi się guziczki mylą

zaloguj się by móc komentować

onyx @valser
10 stycznia 2018 22:55

Film już jakiś czas objeżdża Polskę a Coryllus o nim pisał i mówił na YT i nic się z tego powodu nie działo. Może to wpływ ostatniego nagrania z J. Orłem? Szerszy przekaz na "obce"do tej pory tereny? Na autorskim blogu też sporo nowych nicków ale to co tu odstawił T. Stachura to klasyczne wejście na rympał do baru ;) Mam nadzieję że się szybko znudzi brakiem odzewu.

zaloguj się by móc komentować

valser @onyx 10 stycznia 2018 22:55
10 stycznia 2018 23:10

Wszyscy dobrze wiedza, ze Braun zrobil film. Z Coryllusem jest tak samo. Tez wiedza ze jest i co robi. Kurski i ta cala dobrozmianowa banda tez wie, ale bede ci puszczac Slawomira z jakims portorykanskim alfonsem, a na film nie bedzie "czasu antenowego". To jest klasyka zamilczenia. telewizja jest po to, zeby lansowac jakies smieci i robic ludziom wode z mozgu. Stachura to jest popierdulka i slaby prowokator. Zeby tu namieszac to potrzeba kogos sprytnego, a to jest tylko zwykla welniana istota. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ainolatak 10 stycznia 2018 19:32
10 stycznia 2018 23:30

Dokladnie...

... rozne takie naslance srakiewiczowe  prUboojom  pszejonc  business  Pana Gabriela. To bylo do przewidzenia i kwestia czasu.  Coz, pozostaje nam byc  bardzo  przebieglymi  i ostroznymi czytelnikami i komentatorami.

Ja osobiscie nie potzebuje az takiego zlewu roznych badziewiastych blogerow... wystarczy mi kilku, ale absolutnie wyjatkowych... tych samych co w kwartalniku SN...

... reszta cFaniakUF - powtorze za Valser'em -  niech  spada  na  dzewo  banany  prostowac !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @ainolatak 10 stycznia 2018 19:32
10 stycznia 2018 23:39

No i dobrze i pieknie by bylo...

... gdyby  kazdy  "nowy autor"  sie  z lekka zaprezentowal i przedstawil swoj jakis dorobek albo czytelnicy i komentatorzy wzajemnie sie "uczulali"  na takich roznych  tFUrcUF  blogowyH,  ktorzy zaczeli  "atakowac"  ten  SZACOWNY  PORTAL  !!!

Tak jest... szanujmy  dorobek  Gospodarza portalu... szanujmy autorow z kwartalnika SN... a przy okazji  samych siebie... niech takie rozne typy szukaja idiotow, ale  NIE  TUTAJ  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @jestnadzieja 10 stycznia 2018 20:14
10 stycznia 2018 23:47

Pardon...

... ale nie wszyscy...  Ja sie nie zlapalam  ani na tego  profesUra ani na tego calego staHUre... czy nawet inna  Eske.

zaloguj się by móc komentować

mooj @valser
11 stycznia 2018 01:59

Karoń

Sławomir

no naprawdę mamy się o kogo i o co kłócić:)

 

Braun, a szczególnie jego twórczość - inna półka, tu (tj w przypadku filmów, nie wywiadów!) nie byłbym zszokowany czy zniesmaczony, ale o Sławomira, o Karonia?

 

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @Paris 10 stycznia 2018 23:47
11 stycznia 2018 07:48

To nie chodzi czy lubimy jakiegos blogera czy nie, ale tamten wlazll na goscinny portal  i od razu zaczal od rozstawiania innych po katach.Brak wyczucia.

zaloguj się by móc komentować

Marcin-Maciej @jolanta-gancarz 10 stycznia 2018 19:18
11 stycznia 2018 08:39

Karoń bredzi jak potłuczony. Nie dałem rady tego obejrzeć do końca. 

Podziwiam Pana Grzegorza za cierpliwość.

zaloguj się by móc komentować

maria-ciszewska @valser
11 stycznia 2018 09:40

Człowiek, który nam wyjaśnia, dlaczego "katolicyzm jest w chrześcijaństwie niezbędnym elementem" (dosłowny cytat), nie ma nic wspólnego z Kościołem Powszechnym. Pan Grzegorz bardzo elegancko pozwolił mu się obnażyć.

zaloguj się by móc komentować

valser @maria-ciszewska 11 stycznia 2018 09:40
11 stycznia 2018 11:38

Nie jest wykluczone, ze to byl cel tego wspolnego wystapienia. Karon zostal rozbrojony i w publicznym miejscu zdetonowany. Dla mnie ta operacja nie ma jednak znaczenia, bo Karon sie wysypal dawno temu. Teraz natomiast mozna sobie dac z nim calkowicie spokoj.

zaloguj się by móc komentować

TRU @jolanta-gancarz 10 stycznia 2018 19:18
11 stycznia 2018 12:34

byłem na tym spotkaniu i cały czas myslałem po co Braunowi ten eksperyment - ten Karoń nie ma dyscypliny wypowiedzi gubi wątki, klasyczna gonitwa mysli zeby po 20 minutach trzepnać banałem - wygrzał sie w świetle Brauna i tyle - nadzieja, że to było ostatnie spotkanie w tym składzie bo chłop spowalnia marsz potwornie...

aaa i powiedział coś takiego -" musze Państwu dać czas żeby Państwo zrozumieli co ja mówie" - po czymś takim "do widzenia z panem"

szkoda czasu Brauna - życ wiecznie nie będzie,

pozdrowienia dla Państwa !

 

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @TRU 11 stycznia 2018 12:34
11 stycznia 2018 14:26

I Marcin-Maciej

A ja się zastanawiam, jakie cyrografy (i dlaczego) podpisał Grzegorz Braun, że promując swój film, musi się z takimi indywiduami, jak Karoń albo Pan Nikt/Provident, pokazywać?

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @valser
11 stycznia 2018 14:30

Proszę zajrzeć do poczty wewnętrznej. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @valser
11 stycznia 2018 14:30

Proszę zajrzeć do poczty wewnętrznej. 

zaloguj się by móc komentować

onyx @TRU 11 stycznia 2018 12:34
11 stycznia 2018 15:29

G. Braun załatwił konkurencję na "swoim medialnym rynku". Gwiazda Karonia rozbłysła tak bardzo w wirtualnym świecie że zaczęła być uciążliwa. Pewnie co spotkanie ktoś go o to pyta. No to zgodził się na spotkanie i pokazał jak wygląda pan Karoń przyciśnięty do ściany. No i pozamiatane, teraz mu wystarczy uśmiech albo machnięcie dłoni. Tak to jest jeśli poza marketingiem werbalnym nie ma się konkretnego towaru na sprzedaż. Każdy taki filozof z YT skończy jak mucha pod packą.

zaloguj się by móc komentować

valser @onyx 11 stycznia 2018 15:29
11 stycznia 2018 16:30

Karon wystepujac z Braunem wykonal piekna automasakracje. Duzo nie trzeba bylo sie starac, zeby go wykonczyc, a Grzegorz Braun go po prostu wypuktowal. Mamy ten temat zamkniety, chociaz dla mnie bylo jasno co ten facet prezentuje juz po jego pierwszych wystapieniach.

Karon cisnie caly czas neomarskizm z manifestem z Ventotene, a to jest mniej wiecej tak, jakby cisnal tezy Lutra przybite do drzwi kosciola w Wittenberdze. To jest tylko propaganda, ktora przykrywa to co zwykle - masowy zorganizowany rabunek. Jak sie bedzie na tym trzymac wzrok to po prostu z kieszeni bedzie ubywac.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować